dinsdag 17 november 2009

Faalangst

Ik ben de enige met faalangst. Zo voelt het in ieder geval wel. Iedereen om je heen heeft nergens last van en jij.... jij voelt je angstig en ongelukkig. Als enige...

Faalangst is meer dan angstig zijn. Het belemmert je in je doen en laten en je wordt ongelukkig. Beter gezegd, faalangst maakt je ongelukkig. De vraag is hoie kom je van je faalangst af? Waar komt faalangst vandaan en wat doe je er tegen?

Goeie vragen en lastig te beantwoorden. Misschien een geruststelling. Faalangst komt veel meer voor dan je denkt. Ook iedereen om je heen waar het altijd goed mee gaat. Je kan er zeker van zijn dat ook zij faalangst hebben in meer of mindere mate. En ik weet ook zeker dat er minimaal 1 iemand is (en hij/zij zal het je niet zeggen) die net zo als jij denkt. "Ik ben de enige met faalangst. Iedereen om me heen heeft nergens last van.... behalve ik. Ik heb faalangst".

En gerust gesteld? Nee... Dat komt nog wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten