donderdag 19 november 2009

Faalangst 10

Losers zijn het. Allemaal. Al diegene die niet succesvol zijn. LOSERS!!

Ben jij ook zo'n loser die niets durft. Faalangst heb je en dat is slecht. Slecht dat je jezelf niet in de hand hebt. Dat je alles verpest. Voor anderen en voor jezelf. Geen succes, geen geld, geen geluk. Allemaal door die stomme faalangst.

Ik heb faalangst, dus ik ben een loser. Niets waard ben ik. Waarom zou ik het allemaal nog proberen. Bij alles wat is doe ga ik to falen. Ik ben de faalangst himself.

Gezond wordt ik er ook al niet van. Hoofdpijn, kosten, duizeligheid en niemand die me wil helpen. In de goot lig ik nu. Allemaal omdat ik niets meer durf te doen. Falen is geen optie. Falen is voor mij de werkelijkheid. Faalangst sta ik mee op en ga er mee naar bed.

Faalangst, een gevoel dat me overweldigd en me voledig in bedwang heeft. Faalangst. Niemand weet wat dat werkelijk is. En hoe weet ik dat.....? Dat zie ik toch. Ik zie dat aan alle mensen om me heen. Ik ben de loser die van faalangst zijn levenstijl heeft gemaakt. En met groot succes. Ik faal elke dag en voel me ellendig.

Maar in 1 ding ben ik wel goed. Namelijk FALEN. Dus eigenlijk ben ik succesvol in het falen. Ik ben dus goed in faalangst. Ik heb mijn specialiteit gevonden.... Faalangst....

Ik voel me ineens beter nu ik weet dat ik ergens goed in ben.... Maar dat zal wel weer over gaan, want ik heb faalangst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten